بورس دولت چین

بورس دولت چین

تعداد بازدید:۲۰۵۷
سازمان امور دانشجویان برای معرفی بورس دولت چین، اطلاعات و فرم های مربوط به این بورس به منظور قرار گرفتن در اختیار دانشجویان واجد شرایط، تقدیم می شود:پس از آن فرم های مربوطه که به پیوست این نامه می آیند را پر نموده و حداکثر اول تیر ماه سال جاری به نشانی اینترنتی bdiri@saorg.ir ایمیل نمایند. متن فراخوان سازمان امور دانشجویان به همراه فهرست اسامی دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در کشور چین را به پیوست این نامه مشاهده می نمایید. متقاضیان استفاده از بورس دولت چین می توانند برای دو مقطع کارشناسی ارشد و دکتری اقدام نمایند. حداکثر سن برای دوره کارشناسی ارشد 30 و دوره دکتری 33 سال می باشد. همچنین معدل این دانشجویان برای هر مقطع حداقل باید به ترتیب 17 و 15 باشد. دانشجویان با مراجعه به سامانه grad.saorg.ir وزارت علوم می توانند رشته ها و دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در کشور چین را جستجو کنند. برای جستجوی نام دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم بر روی سایت بورس دانشگاه های چین نیز می توانند به سایت زیر مراجعه نمایند: http://www.csc.edu.cn/studyinchina/indexen.aspx
بورس دولت چین

 سازمان امور دانشجویان برای معرفی بورس دولت چین، اطلاعات و فرم های مربوط به این بورس به منظور قرار گرفتن در اختیار دانشجویان واجد شرایط، تقدیم می شود:پس از آن فرم های مربوطه که به پیوست این نامه می آیند را پر نموده و حداکثر اول تیر ماه سال جاری به نشانی اینترنتی bdiri@saorg.ir ایمیل نمایند.

متن فراخوان سازمان امور دانشجویان به همراه فهرست اسامی دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در کشور چین را به پیوست این نامه مشاهده می‌نمایید.

متقاضیان استفاده از بورس دولت چین می‌توانند برای دو مقطع کارشناسی ارشد و دکتری اقدام نمایند. حداکثر سن برای دوره کارشناسی ارشد 30 و دوره دکتری 33 سال می‌باشد. همچنین معدل این دانشجویان برای هر مقطع حداقل باید به ترتیب 17 و 15 باشد. دانشجویان با مراجعه به سامانه grad.saorg.ir وزارت علوم می‌توانند رشته‌ها و دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم در کشور چین را جستجو کنند. برای جستجوی نام دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم  بر روی سایت بورس دانشگاه‌های چین نیز می‌توانند به سایت زیر مراجعه نمایند:

 

http://www.csc.edu.cn/studyinchina/indexen.aspx

                                                                                       دانلود فرمها

دانلود رشته و دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم 

 


نظر شما :