راه اندازی نسخه اولیه سامانه پشتیبانی آنلاین دانشگاه (سپاد) در مرکز فناوری اطلاعات

راه اندازی نسخه اولیه سامانه پشتیبانی آنلاین دانشگاه (سپاد) در مرکز فناوری اطلاعات

تعداد بازدید:۱۸۸۱
به اطلاع می رساند به منظور تسهیل و تسریع در ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، اینترنت، سامانه ها و سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری دانشگاه علامه طباطبائی و در راستای رفاه اساتید، دانشجویان و همکاران گرامی سامانه پشتیبانی آنلاین دانشگاه (سپاد) توسط مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه راه اندازی می گردد.
راه اندازی نسخه اولیه سامانه پشتیبانی آنلاین دانشگاه (سپاد) در مرکز فناوری اطلاعات

نسخه اولیه این سامانه به آدرس sepad.atu.ac.ir جهت ثبت درخواست و رفع مشکلات احتمالی حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه به صورت آنلاین هم اکنون در دسترس کاربران دانشگاه علامه طباطبائی می‌باشد بدیهی است از این پس کلیه درخواست های پشتیبانی سرویس های فناوری اطلاعات توسط کاربران می‌بایست از طریق این سامانه ثبت و پیگیری شود.

از مهم ترین قابلیت های این سامانه می توان به امکان درج و پیگیری درخواست کاربران این حوزه اشاره کرد، به طوری که هرگونه درخواست در این سامانه در زمان و تاریخ مشخص ثبت می شود و سپس درخواست به سیستم آنلاین مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات ارسال و در لیست پیگیری قرار می گیرد.

کارشناسان مرکز با استفاده از این سیستم و بررسی سیستم مانیتورینگ هوشمند شبکه دانشگاه، درخواست‌های ارسالی را به صورت آنلاین و لحظه به لحظه مورد بررسی قرار داده و سپس نتیجه عملیات برای کاربران ارسال می شود.