اطلاعیه شماره 1: معاونت آموزشی دانشکده در ارتباط با آزمون المپیاد اقتصاد سال 1400

اطلاعیه شماره 1: معاونت آموزشی دانشکده در ارتباط با آزمون المپیاد اقتصاد سال 1400

تعداد بازدید:۳۵۹
آزمون شفاهی برای انتخاب 5 نفر عضو اصلی در روزهای شنبه و یکشنبه مورخ 28 و 29 فروردین در اتاق‌های مجازی دانشکده اقتصاد برگزار خواهد شد. دانشجویان ورودی 1397 و 1396 که تمایل به شرکت در این رویداد علمی دارند می‌توانند تا ساعت 23 روز چهار‌شنبه مورخ 25 فروردین 1400، درخواست کتبی خود را به آدرس Olympiad.1400@yahoo.com ارسال نمایند. در درخواست کتبی لازم است که مشخصات فردی و شماره تماس (تلفن همراه و منزل) درج شود. لازم به ذکر است که تمامی مکاتبات با دانشجویان و اطلاع‌رسانی به آنها از طریق ایمیل انجام خواهد شد.
اطلاعیه شماره 1: معاونت آموزشی دانشکده در ارتباط با آزمون المپیاد اقتصاد سال 1400
پیرو درخواست معاونت محترم آموزشی دانشگاه در ارتباط با اعلام اسامی 5 نفر از دانشجویان منتخب برای شرکت در آزمون المپیاد سال 1400 که مرحله اول آن در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، آزمون شفاهی برای انتخاب 5 نفر عضو اصلی در روزهای شنبه و یکشنبه مورخ 28 و 29 فروردین در اتاق‌های مجازی دانشکده اقتصاد برگزار خواهد شد. دانشجویان ورودی 1397 و 1396 که تمایل به شرکت در این رویداد علمی دارند می‌توانند تا ساعت 23 روز چهار‌شنبه مورخ 25 فروردین 1400، درخواست کتبی خود را به آدرس Olympiad.1400@yahoo.com ارسال نمایند. در درخواست کتبی لازم است که مشخصات فردی و شماره تماس (تلفن همراه و منزل) درج شود. لازم به ذکر است که تمامی مکاتبات با دانشجویان و اطلاع‌رسانی به آنها از طریق ایمیل انجام خواهد شد.
تبصره 1: صرفاً آن دسته از دانشجویان ورودی 97 که تا پایان شهریور 1401 موفق به اتمام تحصیل می‌شوند امکان حضور در آزمون شفاهی را دارند.
تبصره 2: صرفاً آن دسته از دانشجویان ورودی 96 که تا پایان شهریور 1400 فارغ‌التحصیل می‌شوند امکان حضور در آزمون شفاهی را دارند. * لازم به ذکر است که بر اساس نامه معاونت آموزشی دانشگاه، دانشجویان ورودی 96 که فارغ‌التحصیل شده‌اند امکان شرکت در آزمون را ندارند.
تبصره 3: به منظور ارتقای کیفیت و عادلانه‌تر نمودن فرآیند ارزیابی دانشجویان داوطلب، کارگروه المپیاد دانشکده می‌تواند با استفاده از سوابق آموزشی دانشجویان (از جمله معدل دروس تخصصی)، گزینش اولیه را انجام داده و آزمون شفاهی را برای تعدادی از دانشجویان متقاضی واجد شرایط برگزار نماید. 
 
                                                  معاونت آموزشی دانشکده اقتصاد
 
 

نظر شما :